За събитието
В слънчевия 14 юни 2025 година в Националния военноисторически музей (НВИМ) се проведе ежегодния детски празник Денят на бащата. Събитието продължи през целия съботен ден с много усмивки и положителни емоции, както за участниците, така и за всички посетители – от най-малките до вече порасналите деца.
В този ден в Музея всичко беше безплатно, а забавленията дебнаха отвсякъде. Участие взеха 26 партньори, които зарадваха децата с игри, творчески ателиета, награди и интересни забавления. Програмата включваше образователен театър, скаутски лагер, програмиране на роботи, фехтовка, творчески ателиета и работилници, 3Д пъзели, химични експерименти, сглобяване на лего, финансова грамотност, обработване на метал и други. Всяко дете имаше възможност да разгледа военни машини, пожарна, полицейска кола и мотор, трактор, електрически минибус и да се снима за спомен.
Събитието се осъществява със съдействието на водещия на „Стартер“ – Симеон Колев, и подкрепата на BG Radio.
Денят на бащата се проведе и във филиалите на НВИМ – Музея на авиацията в Крумово, Парк-музей „Владислав Варненчик“ и Военноморския музей във Варна.
Деня на бащата с Creditchoice Ltd.
Щастливи сме, че за първи път Creditchoice Ltd. взе участие в този прекрасен детски празник – Деня на бащата в Националния военноисторически музей. Екипът ни беше представен от Мария Петкова – собственик и управител, Анета Димитрова – мениджър ключови клиенти, Ангелина Николова и Пламена Митева – кредитни консултанти и Константина Младенова – анализатор, ефективност на търговска дейност.
Щандът на Creditchoice Ltd. беше посетен от над 400 гости. Децата имаха възможност да оцветяват дървени къщички и ключове, да получат любимите балони и да участват във викторина по финансова грамотност, а техните родители да се включат в забавната ни томбола с награди и изненади. Късметлиите от томболата, в която участваха близо 250 от посетителите на щанда, имаха възможност да спечелят Кредитен портрет според профила на родителя и конструктор LEGO за деца си.
Като кредитен посредник, Creditchoice Ltd. се стреми да допринесе за повишаването на финансовата грамотност на младите хора, включително и на децата. Това дава основополагащи знания и умения за управление на финансите – отговорно отношение към парите, увереност и стабилна основа за финансова независимост. Защото един ден те ще трябва да вземат информирани решения за бъдещето си.
Благодарим на Националния военноисторически музей за предоставената ни възможност да бъдем част от този чудесен празник за децата! Доволни сме, че допринесохме за много вълнуващи емоции и зарадвахме децата и техните родители.