Интервю с Анета Димитрова

Здравейте, Анета! Представете се и ни разкажете какъв опит имате до момента?

Казвам се Анета Димитрова и съм мениджър ключови клиенти в Creditchoice Ltd. Работя във фирмата от създаване й преди 7 години. Имам стаж в продължение на пет години в банковата сфера, като работата ми там беше свързана с предлагането на банкови продукти и услуги, обслужване и консултиране на клиенти, обучения на новопостъпили банкови консултанти.

 

Разкажете ни за успехите ти си през 2023 година.

Щастлива съм, че моите усилия в работата мога да споделя, че получих награда от управителя Мария Петкова за отлична работа и най-добър продажбен резултат за 2023 година. За миналата година съм консултирала стотици клиенти и на повечето от тях съм спомогнала за кредитиране и осъществяване на техните проекти и мечти.

 

Какъв тип клиенти се обръщат към Вас?

Ние не си подбираме клиентите, за нас всеки клиент е важен. Основно моите клиенти са такива, които са се свързали с мен след препоръка от други доволни клиенти. Имам клиенти от най-различни сфери и на различни длъжности в държавния и в частния сектор. Като мениджър ключови клиенти, работя с по-специфични случаи – клиенти с по-особени доходи като тези с доходи от чужбина, фрийлансъри, самоосигуряващи се лица и т.н.

 

По какъв начин помагате на клиент, който иска да тегли кредит от банка?

Завършила съм психология и това изключително много ми помага в общуването и подхода с клиентите. Моят личен ангажимент към всеки един клиент е да съм на негова страна, да защитя неговия интерес и да осъществя мечтите му по възможно най-безболезнения начин. Затова и ние ставаме близки с клиентите си, защото всяка една сделка се преживява заедно с тях.

 

Как протича една среща между Вас и Ваш клиент?

За мен е много важно да имам лична среща с клиента, за да усетя неговите нагласи, да извадя най-съществената информация за него, за да разбера в каква посока да се движим. За да работим на една и съща честота, се съобразявам с темпото на самия клиент – дали е много зает и ангажиран, дали е по-разхвърлян, дали има нужда от повече информация и т.н. В крайна сметка работата ми като кредитен консултант е клиентът да се чувства спокоен, обгрижен и да ми има пълно доверие.

 

Какво бихте посъветвала хората, които имат нужда от финансиране?

Бих посъветвала хората, които имат нужда от кредит от банка, винаги да се консултират, защото кредитният консултант може по-обективно да прецени до колко реалистични са представите на клиента относно финансовите му възможности. Ние сме запознати с условията на банките, техните особености и изисквания към клиентите, поднасяме тази информация на клиента и той вече може да вземе обективно информирано решение. Важно е да отбележим, че независимият кредитен консултант ще му спести време за обикаляне по банкови офиси в търсене на оферти, където никой банков консултант няма да му отдели нужното време за консултиране. Те нямат това време, което ние имаме. Ние работим с по-малко клиенти и залагаме на качествената услуга. Всъщност това е ценното при нас – ние имаме информация от всички банки, с които работим и можем да предложим оферта от всички.

 

Защо клиентите да изберат Creditchoice?

Creditchoice Ltd. e регистриран кредитен посредник и работи с почти всички банки на пазара. Екипът ни се отличава с опит и качествено обслужване. Ние залагаме на индивидуален подход и установени стандарти в ежедневната си работа с клиенти. Ние не сме безплатни, ние сме безценни! Винаги съм казвала, че информацията е най-ценната стока, а ние я имаме и я предлагаме на клиентите в обобщен и достъпен вид. Ние имаме отговорите на техните въпроси и сме на разположение да им съдействаме.

 

Анета Димитрова

Заяви среща с кредитен консултант

 

Споделете