Интервю с Щилияна Панайотова

Здравейте, Щилияна! Представете се и ни разкажете какъв опит имате до момента?

Казвам се Щилияна Панайотова и съм най-новият кредитен консултант на Creditchoice. Имам богат личен опит като потребител на банкови кредити, включително в ползването на услугата кредитно посредничество. Така че моят път започна като кредитополучател, а днес вече съм от другата страна и със своя личен опит ще помагам на клиентите да сбъдват мечтите си.

Разкажете ни за успехите си през 2024 година.

Работя в Creditchoice от началото на годината и за това време успях да помогна за осъществяването на 15 кредита. Продължавам да комуникирам с клиентите си, които търсят съдействието ми и за други дейности, свързани с имота им, като довършителни работи например. Взаимоотношенията ни не са просто клиент-консултант, ние обменяме полезна информация помежду си като приятели.

Какъв тип клиенти се обръщат към Вас?

Клиентите, които се обръщат към мен, са от различни сфери – продавач-консултанти в магазини, учители в елитни училища, шофьори в държавни предприятия, IT специалисти в софтуерни компании и други. Човек не си избира клиентите. Нашата дейност е такава, че е насочена към всички – и най-обикновеният човек, и най-богатият човек, понякога има нужда от кредит. Ние сме насреща да направим най-доброто за всеки клиент според възможностите и желанията му, а той да направи своя информиран избор.

По какъв начин помагате на клиент, който иска да тегли кредит от банка?

Обичам да работя с хора. Обичам да имам срещи. Стремя се да вляза в обувките на хората, за да знам какво бих направила на тяхно място. Затова се опитвам да им помогна, да им вляза в положението и да направя най-доброто за тях. Не всеки може да отдели време, да излезе от работа и да обикаля по банки в търсене на финансиране. Просто накрая влиза в първия офис и тегли кредит. Моята работа е да помогна на клиента, като се срещнем в удобно за него време, за да събера необходимата информация. Кредитният консултант е като личния лекар, защото на него се казва всичко. Ако клиентът не сподели важна информация, която има отношение към профила му, може да пропусне възможността за финансиране.

Как протича една среща между Вас и Ваш клиент?

Най-важното, по време на среща с клиент, е да спечеля доверието му. Затова още на самото запознаване с него се опитвам да скъся дистанцията, защото процесът по кредитиране е дълъг и обвързващ. Ние си ставаме близки, тъй като клиентът споделя много чувствителна лична информация с мен като кредитен консултант, и той трябва да усети това още на първата среща. Аз имам доста богат опит в работата с хора и това много ми помага във взаимоотношенията ми с клиентите.

Защо клиентите да изберат Creditchoice?

Creditchoice e регистриран независим кредитен посредник в Българската народна банка и член на АКПБ – Асоциацията на кредитните посредници. В екипа на Creditchoice работят сериозни и опитни кредитни консултанти. Всеки ден обменяме информация помежду си и си помагаме, споделяме си различни казуси и мнения и по този начин работим в екип. Имаме връзки със строители, брокери, магазини за обзавеждане и т.н., и даваме препоръки и консултации на клиентите, и те ни харесват.

Какво бихте посъветвала хората, които имат нужда от финансиране?

Съветвам ги задължително да се свържат с кредитен консултант, когато имат нужда от финансиране от банка, защото ще им спести време, пари и усилия. Той може да им покаже дали тяхното желание може да бъде реализирано, може да им обясни “малките буквички”. Кредитният консултант ще събере необходимите документи, които се вадят от различни държавни институции, ще структурира кредита и ще ориентира клиента как ще протече процеса.

Щилияна Панайотова

Заяви среща с кредитен консултант

 

Споделете