Интервю с Пламена Митева

Здравейте, Пламена! Представете се и ни разкажете какъв опит имате до момента?

Казвам се Пламена Митева и съм кредитен консултант в Creditchoice Ltd. от началото на годината. Имам над 15 години опит в банковата сфера като кредитен консултант, старши кредитен консултант, а след това и управител на банков офис. Обичам да работя с клиенти и затова реших да продължа да правя същото, но вече в Creditchoice Ltd. Тук се чувствам наистина на мястото си, защото разполагам с време и за работата ми, и за семейството ми.

 

Разкажете ни за успехите си през 2024 година.

От началото на годината съм консултирала 110 клиента и съм съдействала за реализирането на 49 кредита – 3 фирмени и 46 за физически лица. В Creditchoice Ltd. успях да надградя това, което съм научила в двете банки, в които съм работила, и вече познавам всички банки и техните продукти. Затова и още по време на среща със съответния клиент знам коя банка би била подходяща за него като условия и възможности.

 

Какъв тип клиенти се обръщат към Вас?

Радвам се, че съм запазила дългогодишни клиенти още от предишните ми работни места, които продължават да ми се доверяват. Имам клиенти държавни служители от различни институции, специалисти от сферата на информационните технологии и тъй като владея английски език, част от клиентите ми са чужденци, живеещи в България.

 

По какъв начин помагате на клиент, който иска да тегли кредит от банка?

Помагам на всеки свой клиент, като му давам спокойствие чрез т.нар. от мен “хапче за успокоение”, защото за много хора кредит означава нещо лошо. Стремя се да му пречупя мисленето и той да погледне на кредита с положителна нагласа, защото с него може да си купи кола, може да си купи имот, може дори да отиде на екскурзия и т.н. Тоест когато клиент тегли кредит, то не означава че го прави за да си утежни живота, а за да си го улесни и да го подобри. Затова правилния подход е, всеки кредит да бъде преценен спрямо състоянието и възможностите на клиента сега и в близките години като хоризонт.

 

Как протича една среща между Вас и Ваш клиент?

Една от хубавите страни на работата ми като кредитен консултант е това, че  имам свободата да направя срещата с мой клиент в удобно време и място за двете страни – в моя офис, в неговия офис, на кафе и т.н. По време на среща с клиент подхождам добронамерено и приятелски, защото той трябва да сподели пред мен всичко за себе си. Благодарение на информацията, която ще получа, ще мога да му съдействам при намирането на подходящите за него оферти от банките. Всеки клиент си има специфики и притеснения да споделя чувствителни неща себе си, затова доверието между нас е много важно.

 

Какво бихте посъветвала хората, които имат нужда от финансиране?

Ние сме регистриран кредитен посредник към БНБ и предоставяме избор на нашите клиенти, когато търсят кредит. Начинът на живот на всички е твърде забързан и ангажиран, затова може да се довери на кредитен консултант от Creditchoice Ltd. Ние ще му свършим работа по-бързо, по-евтино и по-ефикасно, вместо той да обикаля сам по банки, институции и т.н. Кредитният консултант ще му помогне в събирането и анализа на различните оферти от банките, може да му съдейства и за документацията, и не на последно място ще му спести много нерви и притеснения от цялата процедура.

Защо клиентите да изберат Creditchoice Ltd.?

Creditchoice Ltd. се отличава с личното отношение към клиентите, защото аз и колегите ми така навлизаме в живота на всеки клиент, че приемаме всеки казус лично. Отнасяме се с професионализъм и внимание към всеки клиент, повечето сме с богат опит в сферата на кредитирането и го споделяме помежду си, помагаме си в работата, когато има по-заплетени случаи.

 

Пламена Митева

Заяви среща с кредитен консултант

Споделете